Monday, September 03, 2007

La sters de praf

Uite ca s-a pus praful pe blogul meu de cand nu am mai scris aici. Nu e vorba ca nu am mai facut poze, dar pur si simplu nu am mai avut timp.

Nu stiu ce imi rezerva viitorul inca, asa ca nu va pot promite ca voi scrie cat de curand din nou. Dar voi incerca.

Deocamdata am planuri. Sau mai bine zis, imi fac planuri. Sunt si ele bune la ceva, nu? Adica, in afara de faptul ca visezi cu ochii deschisi. E primul pas in a realiza un lucru.

Mi-e greu sa imi pun in ordine prioritatile. Nu stiu exact ce vreau. Si nici nu stiu cine este cel sau cea pe care pot sa intreb si sa imi raspunda prompt si la subiect, asa cum ma intereseaza pe mine. Fara ocolisuri si intrebari retorice.

Am multe povesti de spus de cand nu am mai scris aici, dar lasam pe alta data. Acum cateva fotografii recente. De saptamana trecuta. Cluj.













3 comments:

  1. Super. Imi plac culorile atat de pronuntate. Ce aparat folosesti?

    ReplyDelete
  2. Multumesc. Folosesc un Canon 350D. Blogul asta l-am facut din a 3-a zi de cand l-am cumparat :).

    ReplyDelete
  3. ;)) Multumesc de raspuns :D Te ubesc mult :*:*:*

    ReplyDelete

Mergi pe LifeStudio.ro