Thursday, September 06, 2007

I believe I can fly

Din pacate totul are un sfarsit pe lumea asta. Chiar si lucrurile bune. De exemplu, cum am ajuns astazi la serviciu si am deshis calculatorul, am aflat ca Luciano Pavarotti a decedat astazi, la varsta de 71 de ani. Dupa cum spunea statusul cuiva, s-a mai dus o epoca...

O vorba spune "Nu plange ca s-a terminat, bucura-te ca s-a intamplat". Intradevar, dar eu cred ca trebuie sa mergem mai departe de atat si sa facem acel lucru sa se intample din nou. Si din nou. Si din nou.

Pretuieste fiecare moment din viata impreuna cu cei dragi. Fa-ti prieteni, bucura-te de cei pe care ii ai. Incearca lucruri noi, chiar daca par nebunesti la prima vedere.

Chiar te provoc sa incerci in viitorul apropiat ceva ce nu ai incercat niciodata. O mancare ciudata, din alta tara, un sport extrem, sa treci peste o prejudecata, sa inviti undeva o fata/un baiat pe care nu ai avut curaj sa il/o inviti pana acum, sa faci orice din ceea ce te face pe tine fericit/a.

Succes!











5 comments:

  1. Imi place textul acestui ultim post, optimist. Iar la capitolul pozareala imi place f mult a doua. Succes!

    ReplyDelete
  2. mhm...printre recomandari...ar putea fi inclusa shi ''a blind date''?!;) (Chiar ma gandesc sa accept ''provokrea''... da' inca nu m'am decis pe ce anume sa ma profilez;)

    ReplyDelete
  3. Uhh, mi-e dor de vara, cu pozele tale!! :* Abia astept vara!

    ReplyDelete
  4. foarte frumoase pozele, felicitari!

    ReplyDelete
  5. Pentru felul frumos in care ai surprins zambete, atitudini, detalii din "perioada" ta explo, multumesc.

    ReplyDelete

Mergi pe LifeStudio.ro