Tuesday, June 26, 2007

Sari!

Stau si ma gandesc cum ne plafonam noi, oamenii uneori. Cunosc destul de putine persoane care sunt gata sa faca anumite schimbari sau sacrificii, fara sa fie constienti in totalitate de urmari.

Ceea ce ne tine, deci, sa facem ceva mai bun este frica de schimbare. Ne e teama sa ne schimbam locul de munca, sa ne schimbam anturajul, sa ne schimbam viata.

Consider ca ar trebui ori de cate ori ne permitem, sa dam ceva bun (sau mai putin bun), pe altceva mai bun. Niciodata invers.

Cel mai bun sfat pe care il pot da acum este: sari! Care este cel mai rau lucru care s-ar putea intampla? O viata ai. Traieste-o!











5 comments:

  1. depinde de unde sari...:P... oricum tentanta apa... mai incearca... a treia e interesanta... zi si mia cat e de adanca apa acolo ca sa nu imi mai bat capu' despre cum de a iesit asa poza... k nu e Isus pe apa....
    dazzz...hot and...bored:|

    ReplyDelete
  2. Acolo apa avea cam 2 metri sa zic. Totul depinde de momentul declansarii ;) Mai am una si mai interesanta, dar era prea multa lume si de aia n-am pus-o. Cere pe mess daca vrei sa vezi :)

    ReplyDelete
  3. interesanta ideea...pe caldura asta parca ne mai racorim si noi...astia din sesiune...:)a treia si a cincea sunt foarte reusite.bv

    ReplyDelete
  4. Ultimele 2 imi plac cel mai mult.

    ReplyDelete
  5. Huuh! Nu-mi place apa prea tare si tu stii bine ;)) Pozele imi plac. Surprind bine sariturile.

    ReplyDelete

Mergi pe LifeStudio.ro