Friday, December 29, 2006

In cautarea zapezii

Am stat noi ce am stat, dar vazand ca tot fara zapada am ramas, am zis sa mergem la munte, in cautarea zapezii...
Ne-am trezit la 4:30 si am plecat asa, adormiti, spre gara. Ajunsi acolo, in sfarsit Zapada!!!
Peisajele si lumina buna pe care zapada o reflecta ne-au mangaiat retina, asa ca am fost incantati.
Am luat cateva sanii si am urcat pana la cabana Susai. Ne-am bucurat sa vedem totul alb in juru nostru, lucru rar intalnit in Bucuresti. Coborarea pe sanii a fost punctul forte; am prins ceva viteza, si am avut parte de cateva portiuni bune de alunecare fara oprire...























4 comments:

  1. Ce frumoasa e iarna, nu-i asa? Abia asteptam sa mergem la munte sa vedem o iarna adevarata! Pozele tale reflecta frumusetea muntiilor imbracati cu haina lor pufoasa de nea, dar si frumusetea soarelui care daruieste lumina sa peisajului si celor care se bucura de el.
    Acum cred ca incepi sa realizezi ca nu poti fi indiferent la un anotimp asa frumos!

    ReplyDelete
  2. ..da-mi-le si mia da intr-un format mai mare k sa le pun pe desktop....poti sa o dai si pe aia cu gaby:))...
    dazzz here...

    ReplyDelete
  3. cred ca cea mai frumoasa photo pe care ai facut-o vreodata este prima din seria asta...ce tip sexy...cine e????mmmmmm i like him!!!!!!

    ReplyDelete
  4. imi plac mult a 3 a si a 4 a. Toate imi plac, dar astea in mod special. Daca ma uit atenta la ele, imi imaginez deja cum se simte zapada aia moale.

    ReplyDelete

Mergi pe LifeStudio.ro