Wednesday, January 17, 2007

X-perimente

Noua, oamenilor ne place sa facem experimente.. Ne place sa ne testam propriile limite, sa testam rabdarea celor din jurul nostru, sa ne lasam viata atarnata de un fir de ata si sa vedem cat timp rezista. Avem o curioasa atractie de a incerca cat de elastic e elasticul. Nu despre astfel de experimente este vorba aici, ci de experimente fotografice. In loc de viata, nervii si sanatatea mea, am folosit aici jocuri de lumina, timpi mari de expunere si o lupa.

Incepem cu ceva simplu, dar important. "Highlight the things that matters":



Poate s-a intrebat vreodata cineva, de ce nu ne putem vedea ingerul pazitor. "Invizible Angel":



Sau poate daca exista extraterestrii. Viata pe alte planete. Vizitatori din spatiu. "The vizitor":



Multe raspunsuri le putem afla daca ne documentam. Cu cat citesti mai mult, cu atat neuronii sunt mai vii, iar sinapsele isi fac mai bine treaba. Asa ca "Search for the books":



Interesant este cum o persoana poate fi considerata a fi uneori un inger, "The Angel inside of me":



Dar poate fi vazuta si ca demon. "Be careful what you wish for":



Pana la urma, pot afirma "My brother is an angel" (ghilimelele sunt binevenite :P):



Si ce e mai frumos pe lumea asta decat tara in care traim? "Romania":



Doua desene cu lumina:




In viata trebuie sa mai te si joci... Un prieten bun spunea: "Trebuie sa fii nebun in ziua de azi, ca sa nu innebunesti!". Cred ca intelegeti ce-a vrut sa spuna....

Later edit: Pentru ca nu prea au inteles cei care s-au uitat aici prea multe, am sa explic un pic mai mult despre ce e vorba. In cele cu desene, am setat aparatul pe timp de expunere mare (20-30 secunde), si am desenat in aer (eu sau fratele meu) cu telefonul mobil (cea mai la indemana sursa de lumina). Bineinteles, senzorul a inregistrat ca fiind o linie continua ceea ce, de fapt, era telefonul mobil. Celelalte sunt facute printr-o lupa. Portiunea marita si focalizata, e imaginea care se vede prin lupa.

8 comments:

  1. Ce pot sa iti zic Bogdane? Ma uimeshti tot mai mult mereu. Esti foarte bun cu fotografia din cate vad si te admir pt asta! FELICITARI !!! Continua tot asa si cat de des poti mai pune poze pt k imi plac.
    Loida

    ReplyDelete
  2. hmmm....voiam sa fiu io primu care lasa un comentariu aici...
    parerea mea:
    - subiectiva: wai, esti tare, nu am ce zice, park te-ai nascut cu camera in mana...
    - obiectiva (de fapt tot subiectiva e si asta k nu prea pot sa fiu obiectiv acu): o sa ti-o zic la ureche...
    dazzz here...

    ReplyDelete
  3. fain ca de fiecare data...ia si de la mine ceva FELICITARI...:)

    ReplyDelete
  4. A experimenta in viata e ceva curajos, iar tu esti una din persoaele cele mai curajoase pe care am "cunoscut" vreodata, sincer nu prea am inteles cum ai facut aceste fotografii, dar rezultatul este EXCELENT!!felul tau de.a exprima viata este uimitor si plin de pasiune, daca si viata ta o traiesti asa...complimente, felul tau de.a "traii" e cel mai bun, iar tu l.ai inteles!!despre photo ce pot spune...vorbesc singure si spu:"Angheluta e cel mai bun fotograf din lume" hihihi...by...sti tu!!!aia urata!

    ReplyDelete
  5. Nu pot decat sa va multumesc pentru cuvintele bune.... Sa stiti ca e important, si conteaza pt mine cand vad ca imi scrieti aici. Imi da putere, ma face sa ma simt bine sa vad ca sunt persoane care apreciaza ceea ce fac, asta inseamna ca perseverez, si fac ceva frumos. Sa lucram impruna pentru o lume mai buna!

    ReplyDelete
  6. mi se pare super interesant procedeul de a "desena" cu lumina. Bravo .. o sa incerc si eu.

    ReplyDelete
  7. In fiecare poze, vorbeste cate ceva. Si imi place ca in pozele tale vorbesc atat de multe lucruri. Atat de multe, incat imi doresc sa le pot asculta mereu de acum inainte.

    Sunt fericita ca am gasit "The Angel inside of me" si mai ales ca "Be careful what you wish for" si am primit! Da, pe tine!

    te astept cu noi experimente!

    ReplyDelete
  8. "The Angel inside of YOU" *

    ReplyDelete

Mergi pe LifeStudio.ro