Monday, December 04, 2006

1 DeCe(?)mbrie

De cativa ani incoace, ne-am luat dupa modelul american si la capitolul asta (felul cum sarbatorim ziua nationala). Mai inainte, romanii se strangeau in piete si in parcuri sa asculte un discurs, si plecau linistiti acasa. Cu timpul, s-a format obiceiul/traditia de a se manca fasole si carnati la ceaun si asistarea la concerte si focuri de artificii. Parada de 1 Decembrie, un alt obieci format in timp, se tine de cativa ani cu strictete. Uneori in mai multe localitati, alteori doar in Bucuresti (cum a fost si anul asta). Soldati, tancuri, Hummere, elicoptere, avioane... Mi-am pus serioase intrebari daca asta o fi toata armata Romaniei... Oricum, per total a fost interesant. Acum si niste fotografii:






4 comments:

  1. Imi plac pozele. M-a amuzat in penultima cum ai decapitat tot plutonul :D ...

    ReplyDelete
  2. faine faine...acu imi pare rau ca nu m-am indurat sa ma trezesc si eu sa vin acolo...da chiar...nu mai ai vreo poza si cu restul plutonului? de la gat in jos :)) imi plac man..esti meserie

    ReplyDelete
  3. Pozele dovedesc oarece maturitate, sunt interesante per ansamblu, dar la partea scrisa cred ca mi-ar placea ceva .. mai profund ori mai putine cuvinte si mai multe poze...

    ReplyDelete
  4. Ultimele 3 imi plac in mod deosebit. Prima zici ca e un extraterestru care se uita atent la om. A doua seamana cu un camp de ciupercute rosii. si Ultima cum e surprinsa plictiseala pe fata soldatului...

    ReplyDelete

Mergi pe LifeStudio.ro