Tuesday, April 15, 2008

Efecte secundare

Nu de putine ori am observat ca orice lucru pe care il facem, orice hotarare luam, declanseaza o adevarata reactie in lant de evenimente, viitoare posibile evenimente, sau evenimente ratate. Tot asa am observat ca lucrurile cu care ne petrecem timpul uneori neinsemnat au un impact major asupra calitatii vietii noastre.

Eu va propun ca macar saptamana care urmeaza sa fiti mai atenti atunci cand faceti o alegere, sa va ganditi de doua ori atunci cand vreti sa spuneti un lucru, pentru ca toate acestea vor avea un efect in viata voastra. Va propun de asemenea sa iesiti mai des din casa, sa priviti natura si sa luati o gura de aer proaspat.















7 comments:

  1. meseriash ca de obicei ;) (alinho10)

    ReplyDelete
  2. As iesi in natura, dar unde ai gasit tu atata camp de lalele?
    Hai ca vad eu pe unde ma duc. ;))
    Frumoase poze. Si eu ma gandeam saptamana asta ce frumoasa e natura... de mult nu am mai contemplat! :)

    ReplyDelete
  3. Multumesc Alin. Tre sa facem noi odata si odata sedinta aia la fotbal :)

    @Cristinel - "Inculpatele" se afla in parcul Kisselef, Bucuresti (la Piata Victoriei). Da, nici eu nu mai iesisem doar de dragul de a iesi undeva. Ma bucur totusi ca am facut-o. Succes.

    ReplyDelete
  4. frumoase culori de primavara!

    ReplyDelete
  5. voiam sa intreb si eu pe unde le-ai gasit... frumos si motivant... sa dai prin iasi odata ca sa iti arat niste locuri interesante :)(si daca cauti porumbei, pe aici e plin cu din astia...:P) dazzz again...

    ReplyDelete
  6. Bucurestiu e PLIN de lalele :X:X Iubesc lalelele doar anotimpul asta. Iubesc si ploaia... Iubesc pozele. Sper ca te voi motiva si pentru alte articole-spam :D
    >:D<

    ReplyDelete
  7. Sper ca inca te motivez pentru articole! :*:*:* Iubesc lalelele si pe tine!

    ReplyDelete

Mergi pe LifeStudio.ro