Monday, April 14, 2008

Super oferta

Eu sunt Bogdan. Sunt fotograf. Sunt instructor explo. Sunt QA Tester. Sunt student. Sunt angajat. Sunt frate. Sunt unchi. Sunt fiu. Sunt prieten. Sunt cinefil. Sunt forumist. Şi multe altele. Nu neapărat în ordinea asta. Toate la acelaşi preţ. Sunt la super oferta (nu, nu mă vând).

Nu odată mi s-a întamplat să vreau să fiu în mai multe locuri deodată, şi să mă ocup de toate şi de toţi, dar din păcate nu deţin nici măcar puteri de Superman, Batman sau Spiderman, darămite să fiu omniprezent sau să călătoresc prin timp şi spaţiu după bunul plac... Bine că măcar tehnica ne poate arăta cum ar fi dacă lucrul ăsta ar fi posibil.

Nişte experimente drăguţe cu ai mei (Uitaţi-vă bine. În fiecare poză este o singura persoană):




7 comments:

  1. vreau si eu asa poze faine. Si imi place ca sunt insotite de un content pe masura!

    ReplyDelete
  2. Bogdan, superbe cuvinte. superbe fotografii. :) sa nu mai lasi praful sa se adune... nu se merita.

    ReplyDelete
  3. Buna ideea, credeam ca numai mie mi-a venit :))

    ReplyDelete
  4. foarte frumoase poze....esti un adevarat artist...si cuvintele incoroneaza opera:)

    Abigaella

    ReplyDelete
  5. "Eu sunt Bogdan. Sunt fotograf. Sunt instructor explo. Sunt QA Tester. Sunt student. Sunt angajat. Sunt frate. Sunt unchi. Sunt fiu. Sunt prieten. Sunt cinefil. Sunt forumist. Şi multe altele. Nu neapărat în ordinea asta. Toate la acelaşi preţ. Sunt la super oferta (nu, nu mă vând)." Nu te-ai vandut. Te-am primit eu cadou, uratule! :*:*

    Inca vreau astfel de poze.

    ReplyDelete

Mergi pe LifeStudio.ro