Monday, October 16, 2006

Timpul...

Cred ca nu sunt singurul care vede cum timpul trece atat de repede, incat ne e greu sa ne schimbam pe noi insine si viata noastra pentru a putea tine pasul. Parca ieri am intrat in clasa a 9-a, a venit bac-ul, a trecut, apoi a inceput facultatea, iar acum stau si ma gandesc unde sunt cei 20 de ani de viata... 20 ani... parca au fost cateva saptamani. Nu simt ca am realizat foarte multe lucruri in anii astia.. Anotimpurile trec de parca nu ar vrea sa stea. De-abia ca s-a terminat vara, si deja mai e putin si e iarna... In alergarea asta a vremii noi trebuie sa gasim timp pentru toti si pentru toate; si uneori suntem coplesiti... Si atunci chiar iti dai seama cat de trecatoare este viata asta...


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~








5 comments:

  1. Nu-mi vine sa cred nici un comment pana acum???????. E lasa iti dau eu unul :). Sti cand ziceam k odata cu "trecerea timpului" pozele tale o sa fie din c in c mai bune? E se pare k la tine timpul ala chiar a trecut ;) super poze ai postat acum keep up the good job. (bobby_msq)

    ReplyDelete
  2. Asa e viata...Timpul trece, nu insa de a lasa o urma a fiecarui pas pe sufletul nostru.
    Dar viata nu se rezuma doar in a masura timpul si a-ti da seama ca el trece si noi imbatranim, ci a investi in oameni care merita si in hobby-uri. Tu ai facut asta si se vede in fiecare poza. Eu sunt una din acele persoane in care ai investit mult si tocmai pentru ca iti cunosc aceasta pasiune, doresc sa ti-o dezvolti chiar si in timpul petrecut cu mine!!!
    Cu dragoste,
    Gaby

    ReplyDelete
  3. salut! ma bucur ca tu chiar ai inceput sa faci poze bogdan! iti recomand o lentila de care am si eu si care este extrem de misto pentru macro dar si ptr portrete...100mm f 2,8. bafta in continuare si sa stii ca am o multumire sufleteasca vis-a-vis de camera de la mine :)

    ReplyDelete
  4. ma bucur sa vad ca ai capatat o pasiune atat de minunata cum este fotografia.Si eu am aceasi pasiune.Sper din tot sufletul ca pacea si dragostea sa-ti ramana invaluita pentru totdeauna...

    ...cineva din generatia ta...

    ReplyDelete
  5. Timpul, nu te lasa sa plangi atunci cand simti cu putere ca vrei sa transmiti prin lacrimi faptul ca iti e dor, ca regreti, ca sufletul tau se curata cu fiecare lacrima varsata. Da. Timpul nu te lasa sa suferi prea mult, pentru ca tu spuneai. Viata e trecatoare. Imbatranim, dar de fapt renastem. Cum? Nu va pot spune.

    1. M-ai dus acolo, dar nu mai era apa. ;)) Este unde cred eu?

    2. Plante pufoase ca urechile de iepure :X:X Hy Bunny! :*

    3. Portocaliu si putin auriu. O combinatie superba, ca un soare rosu cu raze galbene, in apus....

    4. Salcia mai trebuie tunsa. Ca-i pletoasa rau!

    5 si 6. Ma duc cu gandul la toamna, la recolta. La bucuria roadelor.

    7. Perdea de apa. Superb!

    ReplyDelete

Mergi pe LifeStudio.ro