Tuesday, December 09, 2008

Locuri si oameni

Stai pe canapea duminica dupa-masa, cu telecomanda in mana, uitandu-te la o reluare incremenit si te intrebi cine esti. Ai un gol imens in stomac si unul si mai mare in piept. Stai in papuci de casa, imbracat lejer, si ti-e dor de acasa. Dar acasa nu mai exista. Mai e camera ta in care ai crescut, dar ai plecat demult de acolo. Ai un loc unde sa-ti pui chestiile, dar atat. Doar un loc de pus chestiile.

Si pana la urma asta suntem - doar oameni care cauta alti oameni, cu totii indragostiti de acelasi loc imaginar, gata sa ne cuplam sa cream un nou loc imaginar pentru cei ce vor veni dupa noi. Viata e ca o serie de camere in care suntem prinsi cu unul sau altul. Relatiile noastre cu acestia, si felul cum ne raportam la ei puse la un loc dau felul cum ne traim viata.











5 comments:

  1. Just see the world through your eyes... :*

    ReplyDelete
  2. Tu esti tu si vezi lumea prin ochii tai....eu sunt eu si vad lumea prin ochii tai. De-aia tu esti un efect prematur a unei cauze nestiute. Pe scurt mai da si tu un buzz ceva.....ca inca tin la tine ....ca prieteni de o viata .....super poze nu ma pricep asa ca ....la mai multe.

    ReplyDelete
  3. imi plac numarul 3 si 5.. fiecare are modul lui de a vedea lucrurile, asa cum fiecare are dreptul de a imbratisa sau nu perceptiile cuiva.. bine ca exista un blog pentru toata lumea, nu? :))
    astept sa vad urmatoarele fotografii..

    ReplyDelete
  4. Nu-mi place de mine. Imi place de tine cnd iti place de mine.
    Mie tot veverele imi plac.
    Astept si urmatoarele poze + un text pe masura! Stiu ca se poate. Eu doar astept.

    ReplyDelete
  5. Imi place maturitatea cu care vezi viata!Cred ca viata poate avea un scop. Un om poate trai fiind o bucurie pentru altii.
    Imaginea 5 imi place!

    ReplyDelete

Mergi pe LifeStudio.ro