Monday, October 06, 2008

Noapte buna

Te-am privit aseara pret de cateva clipe
In timp ce dormeai.
Nimic nu parea sa iti macine somnul;
Nici macar eu.

Mi te imaginez adesea mergand apasat
Pe stradute inguste,
Cu sulfetul plin de sufletul meu.

Oameni privind prin ferestre murdare
Iti urmaresc fie ce pas.
Unii iti pun piedica, dar nu te las sa cazi
Cad eu.

Zidul cladirii poarta obloane din lemn putrezit,
Ca semn al singuratatii.
Nimeni nu intra si nimeni nu iese;
E gol.

Doar noi caram fericirea bucata cu bucata
Oriunde ne ducem.
Mai dormi si azi cateva ceasuri sa te privesc visand,
Si sa visez cu tine.




Sursa foto 2.

4 comments:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=6GYx6FoLMfU

    ReplyDelete
  2. nice words... ai grija de ea!

    ReplyDelete
  3. >:D< Off, cand recitesc poeziile astea, mi se face dor de tine din ce in ce mai tare >:D< :*:*. Hai acasa!

    Ochii tai sunt izvor

    la care ma opresc ades

    pasind incet

    pe iarba vie a sufletului tau.

    Iubire, si pace adanca gasesc

    in linistea lor.

    Picatura

    de viata curata

    ma umple din nou, din dragostea lor

    in zgomotul zilei.

    Sa te iubesc e usor si usor o sa-mi fie!

    ReplyDelete
  4. e cea mai frumoasa poezie pe care am citit-o. :)
    sunteti asa binecuvantati ca va aveti unul pe celalalt. va doresc toata fericirea din lume.

    ReplyDelete

Mergi pe LifeStudio.ro