Monday, May 19, 2008

O felie mare si dulce de copilarie

Imi cautam inspiratia printre cotloane nemaiumblate in ultima vreme ale mintii mele.... Dupa ce am suflat praful si am dat la o parte panza de paianjen, tot nu puteam vedea nimic, si nu intelegeam de ce. Mi-am dat seama ca pentru a putea deshide cufarul cel vechi si plin de comori, trebuia mai intai sa trag obloanele in laterale, ca sa pot vedea unde e cheia cea grea si ruginita.

Cand am luat-o in mana, am simtit vopseaua verde cum se cojeste. Am bagat-o in incuietoare, am rasucit-o de 2 ori spre dreapta, si voila. Cufarul e descuiat. Insotit de un scartait anemic si un miros de vechi, dar totusi placut, capacul a fost dat la o parte si acum puteam vedea continutul. Cufarul era gol. Nu mi-a mai ramas pic de copilarie. Am terminat pana si ultima bucata.

Cu fiecare pas de sotron, cu fiecare "rata vanata", cu fiecare an-dan-te copilaria se indeparta. Nu stiam asta atunci, si daca as fi stiut nu mi-ar fi pasat. Eram prea copil pentru lucruri mari. Mai vreau copilarie. As mai cere o portie, sau macar o felie. Da, o felie mare si dulce de copilarie.

Sunt bucuros ca am de la cine sa gust si sa mai simt aroma din cand in cand. Mai vreau!













2 comments:

  1. daca nu ai fi avut fotografia cu catalin nu ai fi avut succes
    ...
    spor mai departe
    cia

    ReplyDelete
  2. "Casa alba dupa care el, Soarele, apunea mereu, gradina cu flori si livada de meri la umbra carora se leganau in vant ciubotica cucului si trifoiul salbatic, gradini inconjurate de pini si zidul de aparare al dealurilor, campiile cu ogoare si ciresi infloriti, coline intinse care priveau catre mine ciudat si tainic. Cateodata pareau verzi si aproape alta data sterse si indepartate… Dimineti in care ascultam cantecul primelor pasari sau rasaritul infocat al soarelui peste campie, imbibate de mirosul narciselor inflorite care umpleau vaile, paraul spumegand clocotitor… toate imi aduc aminte de copilarie…."

    :*:* Copilul meu mare cu suflet si mai mare >:D<

    ReplyDelete

Mergi pe LifeStudio.ro