Saturday, October 06, 2007

Am invatat ca...

Am invatat ca oricat de zdrobita ar fi inima ta, lumea nu se va opri din mers pentru atata lucru.

Am invatat ca ca diplomele adunate pe perete nu te pot face un om de caracter.

Am invatat ca ca trebuie sa mai continui inca mult timp dupa ce nu mai poti.

Am invatat ca ca suntem responsabili de ceea ce facem, indiferent de ceea ce simtim.

Am invatat ca ca oricata grija as avea pentru altii, ei oricum nu-mi vor raspunde la fel.

Am invatat ca ca eroii sunt oameni care fac ceea ce trebuie la vremea cuvenita, indiferent de consecinte.









2 comments:

  1. "Am invatat ca oricat de zdrobita ar fi inima ta, lumea nu se va opri din mers pentru atata lucru." eu spun ca daca ai o lume a ta, ea se va opri, si te v.a ajuta sa te ridici din nou.

    "Am invatat ca ca oricata grija as avea pentru altii, ei oricum nu-mi vor raspunde la fel." ....daca sti cui sa.i daruiesti ajutorul tau atunci il vei primi inapoi dublu sau si mai mult

    cu restul afirmatilor sunt deacord cu tine.....

    prima poza esuper...succes in continuare, pup u

    ReplyDelete
  2. Am invatat ca imi place sa te citesc si imi plac pozele tale. :*

    ReplyDelete

Mergi pe LifeStudio.ro