Sunday, April 01, 2007

Despre nereusita

Am citit vreo doua zile despre tehnica foto HDR (High Dynamic Range). Am fost foarte incantat de ceea ce am vazut la altii, si am zis ca trebuie neaparat sa incerc si eu. Mi-am luat bucuros trepiedul si aparatul la serviciu, cu gandul ca imediat dupa ce termin, sa prind ceva lumina. La lacul morii. Ajung eu foarte bine dispus acolo, imi las jos rucsacul, scot trepiedul, imi gasesc o pozitie, il asez, montez aparatul, trag cateva cadre de proba, si zic: gata. Ma apuc sa trag pt HDR (aceeasi imagine cu intensitati diferite de lumina). Trag aer in piept, imi tin respiratia, declansez. Nimic. Hmmm, mai incerc odata. La fel. Liniste. M-a lasat bateria. Cum nu aveam ce face, scrasnesc din dinti, strang din pumn si imi culeg echipamentul. Doua zile mai tarziu. Primul meu HDR, facut din cadre de test. Mi-am promis mie insumi ca am sa fiu mai atent de acum.


4 comments:

  1. misto HDR-ul asta

    ReplyDelete
  2. de ce zici nereusita? chestia asta cu HDR e chiar cool... dak mai vad vreo doua-trei poze asa, crek ma apuc s io de fotografiat:P
    ...always dazzz...

    ReplyDelete
  3. Multumesc. Vezi dazzz ca mai e o serie, intitulata HDR II. :)

    ReplyDelete
  4. Ce tare e! Lacul morii in HDR! Ia sa mai faci poze!

    ReplyDelete

Mergi pe LifeStudio.ro