Friday, November 10, 2006

In viata nu e totul cum te astepti..

Pe zi ce trece imi dau seama ca viata nu e asa de roz cum ti-o imaginezi, ca planurile cele mai frumoase nu se indeplinesc intotdeauna, si ca e foarte reala expresia "e prea frumos sa fie adevarat"...Cand vad ca in romania nu prea ai sanse la o viata decenta, si mai trebuie si sa traiesti printre oameni morocanosi si nesimtiti, cand ma gandesc ca daca nu cheltuiesc nici un ban din salariu timp de.....hmmm....250 ani am si eu o sansa sa imi iau o casa... imi vine sa imi iau lumea in cap...Si in plus, toti prietenii mei pleaca, sau sunt departe, sau nu au timp....si esti oarecum obligat sa duci o viata mediocra...life sucks!!!

Niste fotografii sa mai imi iau gandul de la jumatatea goala a paharului:





8 comments:

  1. Uita-te in urma si vezi cu ce nota optimista ai inceput totul.........nu crezi ca e prea devreme sa te lasi batut? Ridica-te si lupta pentru ca altfel ai esecul asigurat!!!!

    ReplyDelete
  2. "...and there shall be no more death, neither sorrow, nor crying, neither shall there be any more pain: for the former things are passed away".

    ReplyDelete
  3. Frumusele.Totusi, parca textul nu prea rezoneaza cu imaginile...

    ReplyDelete
  4. Ar trebui sa vezi partea plina a paharului...esti atat de tanar,cu putere de munca...gandeste-te ca esti inzestrat cu un mare talent:sa vezi frumusetea dincolo de barierele propriei noastre ignorante ,sa acorzi importanta unor lucruri pe langa care trecem poate zilnic dar pe care nu le observam...si multe altele.Fructifica-ti talentul si vei vedea ca soarele rasare pentru fiecare...mai devreme sau mai tarziu...

    ReplyDelete
  5. totul in viata iti aduce dezamagiri, daca nu sti sa pretuiesti putinul cu care ai fost binecuvantat!tu ai un dar deosebit si asta e puterea ta, ceea ce te intareste cand te gandesti ca "in viata nu e totul cum te astepti" Clipele nespus de frumoase din trecutul tau trebuie sa iti deie taria de.a inainta cand esti cazut!Nu uita ca atunci cand esti la pamant cu toate nu banii iti vor aduce fericirea, ci credinta ca Domnul ti va da atunci cand vei avea nevoie!Gandeste-te :"nu te vaita de ceea ce nu ai ci multumeste-te ca nu capeti ceea ce meriti"
    of Doamne cat pot fi de rea cateodata asa.i??????oricum pozele sunt nespus de frumoase si imi plac ca deobicei foarte mult!!!!nu te lasa batut acum cand ai inceput sa ai mai multa incredere in ceea ce faci(asta se vede din photo )!!!ar fii cea mai mare gresala care o poti face...succes Bogdan.in tot ceea ce faci si sa stii ca un prieten adevarat nu te uita nici daca ar fi plecat in capatu lumii!!!!

    ReplyDelete
  6. Dragute fotografii, ce sa zic? Apusul ala de soare cu coloritul cerului am incercat si eu sa-l prind, dar de la mine de la bloc e mai greu...cabluri, antene, etc. Oricum, o sa incerc sa postez si eu o poza din seara aceea. In rest, ar fi fost bine sa te rezumi la tema cu vioara. Trandafirul acela roz, chiar daca este foarte frumos, nu prea se incadreaza intre fotografii sepia sau pe culori de toamna. Iar la fotografia in care gabi (presupun) tine arcusul am o problema cu umbrele de pe perete. Nu ar fi fost rau sa fi ales o alta sursa de lumina, eventual mai din dreapta. Foarte reusita mi se pare cea in care ai prins doar vioara.

    ReplyDelete
  7. Aritmetica nu este suficienta pentru a putea anticipa corect viitorul si sperantele( referitor la cati ani-lumina sunt necesari unor tineri,sau mai putin tineri, din Ro.pitoreasca sa-si ia o bojdeuca).CEi ce nu-si pot intrevedea realizarea viselor cand se uita la contul din banca au sansa sa devina mai inventivi, mai perseverenti, dezvolta tenacitatea, invata sa apeleze la prieteni si, mai presus de toate, invata sa depinda de Dumnezeu, ceea ce este fundamental.
    Imi plac fotografiile. Ai ceva talent si merita sa cauti sa-ti folosesti sensibilitatea si spiritul de observatie la maxim. Unui celebru ciclist francez, Jaques Anquetil, caruia toti ii dadeau fel de fel de sfaturi, intr-o zi un ziarist i-a zis: "Esti un animal prea salbatic ca sa te lasi imblinzit." Asadar, fii tu insuti!
    Horace.

    ReplyDelete
  8. Nu, viata nu-i deloc roz. Viata-i verde. Si stii de ce? Pentru ca e cruda. Pentru ca incepe sa se coaca spre final.
    Si priveste partea goala a paharului stii de ce? Tocmai pentru a putea sa te bucuri de faptul ca l-ai umplut cu lucruri bune, constructive si frumoase. Eu sunt partea goala a unui pahar. Si tu ma umpli in fiecare zi! :*:*

    Muzica, apus de soare si trandafiri >:D<

    ReplyDelete

Mergi pe LifeStudio.ro