Monday, November 20, 2006

Iesire fotografica Softpedia

Ne-am intalnit la 5:30 duminica dimineata dupa ce vorbiseram o saptamana despre asta. Am facut cunostinta, ne-am urcat in masini si am plecat. Nu am ajuns la timp la un lac, asa ca am urcat pe niste dealuri sa prindem rasaritul...




Din pacate a fost foarte multa ceata, iar rasaritul nu a fost excelent... Am plecat spre lacuri, in speranta ca vom prinde ceva frumos acolo.






Dar si pe acolo era ceata foarte deasa, si cam greu trageam altceva in afara de "marele gri". Am plecat apoi spre maiastra si celebra manastire Comana (eu sincer nu auzisem de ea), dar am fost dezamagiti si acolo de ce am gasit.





Ca o ultima incercare de a gasi subiecte incitante (poate si niste wild life), am plecat la un alt lac din apropiere, mai ales ca se mai ridicase ceata.




Si cam atat. Per total, a fost buna iesirea, dar sa speram ca la urmatoarea vom avea si vreme buna.Eu sper ca am tras cateva cadre care sa placa...

6 comments:

  1. faine bogdaneee...zici de rasarit...sambata am fost sa cantam la o inaugurare pe langa darmanesti in dambovita. eram in tren cand a rasarit soarele- ceva super. n-am mai vazut de mult asa ceva...am facut si niste poze asa de amator :) din tren ca era full si nu aveam loc sa ies afara...si chiar ma gandeam la tine ca daca erai aveai ce face ;)

    ReplyDelete
  2. Stiu ca nu ati avut conditii prielnice dar eu as fi multumit de recolta in locul tau! Felicitari

    ReplyDelete
  3. Bravo, sunt faine. Poate iesim si noi candva la o vanatoare de cadre. Imi plac in mod special ultimele doua si cea cu frunzele lunguietze.

    ReplyDelete
  4. Dmnul Angheluta....complimente!!!! super de tot ca de obicei!!!imi place sa vad ca nu te dai batut chiar daca conditile nu.ti covin(SI CHIAR DE ESTI ASA PESIMST)!!!ghici care e a mea preferata??????sunt sigura ca sti!!!o saptamana linistita!!!sa fi cuminte!

    ReplyDelete
  5. Va multumesc mult pt aprecieri si comentarii... Alex, alea nu sunt frunzulite lunguiete, sunt fire de iarba...

    ReplyDelete
  6. Imi place tare mult iarba si picaturile de pe ea si clopotul. :P

    ReplyDelete

Mergi pe LifeStudio.ro