Thursday, July 10, 2008

Cu fulgere si tunete













4 comments:

  1. cu drag revin in blogul tau, imi plac tunetele si fulgerele....sti dc?pentru ca ma sperie!!pt ca ma ingrozesc! din cate ai inteles imi place tot ceea ce ma infricoseaza.... viata e plina de surprize..uneori placute uneori mai putin placute sau chiar infricosatoare, ele vin pe neasteptate....la fel ca tunetul.....cateodata trebuie sa stim sa infruntam cu demnitate, sau nu, aceste surprize...sa stim sa le facem sa devina mereu placute, sa stim sa pretuim surprizele si darurile vietii,atunci cand vin!! la fel si ocazile, trebuie sa stim sa profitam de ele, atunci pe moment, cand apar!!dar cum putem sti cum se infrunta surprizele vietii?ce trebuie sa ascultam ?inima sau ratiunea?"golul pe care il simtim la stomac" sau creierul?tu ce alegi?

    ReplyDelete
  2. sunt super! cineva spunea ca nu trebuie sa te temi de ele.. ci doar sa te gandesti la cat de mare e Dumnezeu.

    ReplyDelete
  3. Ce chef am si eu sa ies la o vanatoare de fulgere...

    ReplyDelete
  4. Nu mi-e frica de ele. In brate la tine ii asa de bine! :*

    ReplyDelete

Mergi pe LifeStudio.ro