Wednesday, December 12, 2007

Despre prieteni

Se spune ca prietenii sunt ca pepenii. Incerci 100 pana dai de unul bun. Si dupa ce te chinui sa il gasesti, te chinui sa il pastrezi.

Eu am realizat ca (atunci cand vine vorba de prietenie adevarata) ochii care nu se vad NU se uita. Chiar daca viata ne duce pe carari diferite, chiar daca nu vorbim uneori cu saptamanile, tot te gandesti la persoana respectiva ca la un adevarat prieten, si cum ai ocazia petreci ceva timp de calitate cu el.

Sunt totusi foarte multi "prieteni" care dupa un timp te lasa sa vorbesti de unul singur.. Nu-ti mai raspund la sms (vorba cantecului), la e-mail, scrisori, etc.

Eu unul ma pot bucura de multi prieteni in adevaratul sens al cuvantului, si vreau sa le multumesc pentru lucrul acesta. Pe lista "neagra" il pot trece si pe ex-dirigul meu din liceu, Tibi. De curand am fost la o sedinta foto pentru Razvanel, baietelul lui. O scumpete.









4 comments:

  1. As vrea mult sa ma aflu si eu pe lista ta "neagra", tu esti pe a mea de mult!!!!in viata mea...prieteni ca si tine....nu prea am avut !!!si e chiar adevarat...ochii care NU se vad, NU se uita!!!!!am sa.ti fiu mereu alaturi,si mesajele tale, mailurile, nu vor ramane niciodata necitite sau uitate!!!cat despre photo??? foare dulci, personale, transmit o atmosfera de intimitate familiara,dragoste....baietelul e chiar scump...poate sa se gandeasca deja la un viitor de "foto-model" !!!cu respect o prietena sincera

    ReplyDelete
  2. tiene razon la faza cu prietenia;) Numai k din pakte... fenomenu' e pe kle de disparitzie, shi asta doar datorita fatului k nu mai e la moda prietenia... (shi specific: ''adevarata'';)

    ReplyDelete
  3. P.S: se pare k nici scrierea corecta nu prea mai e ''la moda'' pt mine:P Rectific termenul de la comment-ul anterior, kre e de fapt... ''fapt'';)

    ReplyDelete
  4. Mi-au placut pozele. Copil frumos. Si ce atent se uita la tine si aparat ;))

    ReplyDelete

Mergi pe LifeStudio.ro