Monday, May 14, 2007

Ducks

Nothing to say.




7 comments:

  1. Din seria asta imi place a doua si ultima.

    Au compozitii simple, linistitoare :)

    ReplyDelete
  2. Imi plac tare mult pozele. Pot sa creez pentru fiecare poza o poveste...si asta imi place mai mult. Ai incadrat frumos poza 2, dar nici celelalte nu sunt mai prejos.

    ReplyDelete
  3. Multumesc frumos pentru comentarii si pentru ca v-ati facut timp sa treceti pe aici.

    ReplyDelete
  4. absolut superbe !!

    ReplyDelete
  5. Multumesc! Daca imi spuneai si cui ii multumesc, era mai bine.

    ReplyDelete
  6. super frumoase Bogdan, imi plac!super...a mea preferata? a 3.....super!nothing to say..super si gata!

    ReplyDelete
  7. Daca nu vei vorbi tu, vor vorbi ratele! ;)) Cat de linistitor e albastrul asta. Simti mirosul curat al apei??

    ReplyDelete

Mergi pe LifeStudio.ro